Thursday 19 December 2019

MEMAAFKANMU PINKAN MAMBO DOWNLOAD

In she joined songwriter and music producer Maia Estianty as part of Ratu after she met Estianty's husband Ahmad Dhani, the singer for the band Dewa 19; after six casting calls, Dhani invited her to join the band, which he had established for his wife and let her manage. She also acted in one film, Selimut Berdarah, in This will be your default for searching and browsing, but we'll still show you results for other languages. She generally collaborates with other artists, working with local bands when she performs and has other people write her songs. The mother of two children, as of , she is dating association football player Febrianto Wijaya. memaafkanmu pinkan mambo

Uploader: Kedal
Date Added: 11 December 2004
File Size: 62.66 Mb
Operating Systems: Windows NT/2000/XP/2003/2003/7/8/10 MacOS 10/X
Downloads: 19594
Price: Free* [*Free Regsitration Required]





Bila ku dapat terbang dan menghilang apakah mungkin jauh darimu bila waktu kan berputar ke masa lalu inginnya aku tak mengenalmu Sayapku tak bisa menyepakkan cinta sayapku terluka karena amarahku mengapa kau tetap ada erat memelukku haruskah aku memaafkanmu Sayap cintaku telah patah karena lelah lelah menunggumu untuk berubah akan ku coba terbang sedapatku mencoba tuk memaafkanmu Aku tak ingin menyerah kalah dan mati rasa karena amarah Tuhan tolong aku tuk dapat kepakkan kembali sayap cintaku Sayapku tak bisa menyepakkan cinta sayapku terluka karena amarahku mengapa kau tetap ada erat memelukku haruskah aku memaafkan kamu Sayapku tak bisa menyepakkan cinta sayapku terluka karena amarahku mengapa kau tetap ada erat memelukku haruskah aku memaafkanmu, haruskah aku memaafkanmu.

The mother of two children, as ofshe is dating association football player Febrianto Wijaya. She memaafkahmu acted in one film, Selimut Berdarah, in She then began a solo career with Sony BMG, releasing three solo albums as of This song is currently unavailable in your area.

memaafkanmu pinkan mambo

The duo was successful, but because of conflict between the two members and Mambo's unintended pregnancy, she left the group. In she joined songwriter and music producer Maia Estianty as part of Ratu after she met Estianty's husband Ahmad Dhani, the singer for the band Dewa 19; after six casting calls, Dhani invited her to join the band, which he had established for his wife and let her manage.

This will be your default for searching and browsing, but we'll still show you results for other languages. Belum Saatnya Aku Tau Rasanya. She generally collaborates with other artists, working with local bands when she performs and has other people write her songs.

BPM for Memaafkanmu (Pinkan Mambo) - GetSongBPM

More from this album She achieved success as the vocalist in the Indonesian music duo Ratu between andthen continued her career as a soloist. Onstage Mambo is known as an energetic performer who often includes her audience in her act.

memaafkanmu pinkan mambo

Memaafkanmu Song Lyrics Bila ku dapat terbang dan menghilang apakah mungkin jauh darimu bila waktu kan berputar ke masa lalu inginnya aku tak mengenalmu Sayapku tak bisa menyepakkan cinta sayapku terluka karena amarahku mengapa kau tetap ada erat memelukku haruskah aku memaafkanmu Sayap cintaku telah patah karena lelah lelah menunggumu untuk berubah akan ku coba terbang sedapatku mencoba tuk memaafkanmu Aku tak ingin menyerah kalah dan mati rasa karena amarah Tuhan tolong aku tuk dapat kepakkan kembali sayap cintaku Sayapku tak bisa menyepakkan cinta sayapku terluka karena amarahku mengapa kau tetap ada erat memelukku haruskah aku memaafkan kamu Sayapku tak bisa menyepakkan cinta sayapku terluka karena amarahku mengapa kau tetap ada erat memelukku haruskah aku memaafkanmu, haruskah aku memaafkanmu Lyrics powered by www.

Born and raised in Jakarta, Mambo began singing at an early age but only began to sing in public as a teenager.

No comments:

Post a Comment